30 dagar

Tänkte börja med den lite senare idag för nu ska jag snart ut och spela fotboll! :D
 
Dag 01- Presentera dig själv
Dag 02- Min första kärlek
Dag 03- Min förebild
Dag 04- Mina intressen
Dag 05- Vad betyder vänskap för dig?
Dag 06- Min dag
Dag 07- Min bästa vän
Dag 08- Bästa boken du läst
Dag 09- Min tro
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11-  En olycka som hänt dig
Dag 12- Mina vänner
Dag 13- En resa
Dag 14- Min barndom
Dag 15- Mina drömmar
Dag 16- Din favorit låt
Dag 17- Mitt favorit minne
Dag 18- Min favoritfödelsedag
Dag 19- Detta ångrar jag
Dag 20- Den här månaden
Dag 21- Den bästa presenten du fått
Dag 22- Det här upprör mig
Dag 23- Det här får mig att må bra
Dag 24- Det här får mig att gråta
Dag 25- Bästa filmen du har sett?
Dag 26- Mina rädslor
Dag 27- Min favoritplats
Dag 28- Det här saknar jag
Dag 29- Mina ambitioner
Dag 30- Vad jag vill bli när jag blir stor
 
Jag lånade den av Serena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback