Heeej!

... Idag sår har det varigt ganska chill i skolan. Först hade vi engelska där vi skrev någon sorts berättelse om en som fick en tåg biljett till Stockholm i sitt påsk ägg förra året. Jag och Josefina orkade inte med sthlm så våran gubbe drog till LA. Andra passet så hade vi Sv. men jag minns typ inte vad vi gjorde då :$ Efter lunchen så hade vi NO redovisning men vi hann inte med min grupp så den ska göra i morgon.yeeaay en extra dag att skriva på! Nu ska jag ta och gå ut å fota lite! Bilderna kommer upp på bloggen senare men så länge får ni lite bilder ifrån i måndags.



Nuuu↓ JAg och min Älskling♡♡♡

 

SE YAAA!


Kommentarer
Postat av: vilmasphotos.blogg.se

haha, så fort jag såg att du skrev att du skulle ut och fota, så blev jag så sugen på att själv göra det :)

2012-04-04 @ 16:11:07
URL: http://vilmasphotos.blogg.se/
Postat av: Cecilia <3

fiina bilder <3 ;)

2012-04-04 @ 16:25:47
URL: http://cec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback