Svaren!

Här kommer svaren ifrån this or that frågorna! 
 
Bada/sola
liseberg / grönalund
blå /Bruna (ögon på en kille)
Sminkad / Osminkad
Vinter/ sommar
Smsa / prata i telefon
 
Sedan så fick jag lite andra frågor som jag oxå hade tänkt att svara på.
 
Använder du någon särskild kamerautrustning? :)
 
Vet inte riktigt hur jag skall skriva men jag andvänder mig utav min kamera Canon EOS 1000D och sedan så har jag mitt stativ som jag ofta andvänder mig av och min 2 objektiv.
 
Vad gör dig på bra humör?
 
Hmm den var svår men mina vänner gör så att jag lir på bra humör, har alltid roligt när jag är med dom!
 
Har du något husdjur? Är du mörkrädd?
 
Nej men snart har jag en katt! :) Nej jag är inte mörkrädd eller kanske lite! ;)
 
 
 
 
 
Det va väll allt! Om ni har några mer frågor så är det bara att fråga, jag lovar att svara :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback