Dag 06- Min dag

Passande att den kommer just idag! hahah!
Jag kände att jag ville skriva om den nu när jag har tid okch värkligen hinner skriva även om inte hela dagen har gått än! Eller ja inte ens halva dagen har gått!
 
Jag sov typ ingen ting i natt, värkligen jätte lätt eftersom jag visste att på morgonen så skulle Pappa, sara, Ebba & Danne komma in sjungandes med paket! Jag låg och tänkte hela kvällen & Natten om vad jag skulle få förnågot. Det blev som alla andra födelsedagar att man låg och sov räv på morgonen och bara väntade på att dom skulle komma in. När jag hörde såg så försökte jag få det ännu mer värkligt att jag som och jag tror att jag lyckades! Efter en cool hårborste av min lilla syster ett halsband av lille bror en tröja, hugerspelen(boken) och belive skivan senare så kam dagen bästa present för inget kan väll slå Believe tour biljetterna till den 22 april! Hoppas värkligen att Anna får gå Kommer inte bli skoj annars! Efter att ha spungit runt i huset en stund så började jag och pappa baka för här ska det bjudas på kladdkaka! Nu är det snart dags attt göra sig i ordning för att gästerna skall komma! 
 
 
Nu kan jag nog inte skriva mer om dagen eftersom mer inte har hänt än! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lou

Hääärlig bild! Såå kul med gitarr:D

2012-07-12 @ 20:52:50
URL: http://flickangosta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback