Dag 01- Presentera dig själv

Mitt namn är Cecilia och jag är 13 snart 14 år! Jag är en glad, sprallig tjej med massor av energi! :D  När jag var 6 år så skildes mina föräldrar så jag bor hos pappa varranan vecka och mamma varranan! Jag har 2 syskon Daniel 11 snart 12år och Ebba 5 år. 
På fritiden så tränar jag friidrott och fotboll! Jag älskar även att Segla och snart är det dags för båtsemester!
Till hösten bärjar jag i 8:an och då blir det betyg, mer läxor och mer av allt! Men på något sätt så vill jag börja 8:an det är väll inte så konstigt!
Men innan det vill jag njuta av mitt underbara sommarlov och båtsemester! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

Hej sötis! Intresserad av en helt ny, avancerad bloggdesign gjord precis som du vill ha den? :)
Då har jag den perfekta tävlingen för dig!

Hur enkelt som helst att delta, klicka på länken: http://fannywikstrm.blogg.se/2012/july/designtavling.html#comment
Kram!

2012-07-06 @ 18:59:20
URL: http://fannywikstrm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback